Thursday, October 1, 2009

Mutah Universiti

1 sept 2009, hari khamis,
Hari ni, Hari pertama aku menjejakkan kaki untuk masuk kuliyyah,
tpi bila ku sampai sorang pn xde, lecture pn xde....
Puas ku menunggu, lalu ku tanya le kpd student lama,
diaorg pn cakap, lau 15 minit lecture xdtg maknenye xde kelas lh tu....

Ketika ku ingin pulang ke umah, dari jami`ah, ku hampir trtipu oleh pak arab,
dhlh aku naik sorang2, aku beri satu dinar (5 ringgit lh),
pastu aku pn trus jelah, sampai kt kwsn umah aku pn speaking lh dgn pak arab tu,
nasib baik dia faham...

Hari ini Hari jadi Ex makwe lh,
Selamat Hari lahir kpd Hifariyati,
Smoga dipanjangkan umur n dimurahkan rezeki...
Aamien...
Makwe no 3,'c0z 1 dn 2 dh tinggalkn aku,
skarang still single...

k.lh aku chow dlu, hari ni...
Nk solat asar plak...

No comments:

Post a Comment