Tuesday, October 6, 2009

Iqamah ( visa pelajar )

Assalamualaikum wbt...
Aku nk bercerita lh, geram btul aku, aku dah tanye banyak kali kepada 2 org ( nama dn alamat dirahsiakan) coz taku malu dia je,
aku bagitahu, tanya, bila nk buat,
Dua orang ni cakap rileks, Nanti ada orang akan buatkan,
tiba2 hari ni org rumah aku marah aku,
cakap orang salah kat dia, sebab tak bagitahu dan tak sampai maklumat....
Cakap sampai dia tak masuk kelas cari aku, marah2 aku...
Orang rumah aku pun satu, apesal yang bodoh sangat tak pi masuk kelas, aku pun ada kelas, dah lah aku budak baru, yang gaduh2 sangat pasal ape?? Terhegeh2...
Kita dalam dunia ni, kena buat kerja dalam keadaan bertenang baru aman dunia, kerja pun ok...
Ni kn harap belajar je tinggi, tpi wat kerja macam budak2...
Aku saje je nk ajar kt korang yang bace page aku lh....
Nk terima bleh n xnk terima pun boleh...
Sje lepas geram ckit, dhlah aku xde kawan n jauh dari family...
so cara ni jelah aku bleh lepas perasaan...
k, Tata...
Assalamualaikum wbt..
..('',)..

No comments:

Post a Comment