Wednesday, August 17, 2011

Dalam Kenangan


Ramadhan 1432 h yang sukar buatku..

Assalamualaikum wbt..
Ni adalah kisah benar tentang kehidupanku yang kulalui,
Di suatu subuh pagi ku berjalan melewati rumah-rumah flat di tengah-tengah Kota Dimasq @ Damsyik , Syiria untuk menunakan solat subuh , angin mendayu-dayu seolah-olah memahami perasaanku.
Teringat pepatah ada mengatakan , :-

Jika sesuatu masalah itu dapat diselesaikan tak perlu risau,
Jika sesuatu masalah itu tak dapat diselesaikan buat apa risau.

Dan teringat kata-kata ini yang dihantar oleh si dia,

(("waalaikumussalam....sy dh lma maafkn awk...sy pn mtk maaf jgk....halalkn mkn minum sy slama mne kte knal dlu...lpas ni kta xdk ap2 dh....hdup dgn dri masing2..k salamn jgn ganggu sy dh...k wassalam.."))

(Perfect Two)♥..

Jom Layan..♥♥

Sudah hampir 10 tahun aku mencintai dia , tapi break di tengah jalan ,
Aku rasa bagai kaca jatuh terhempas ,

Aku tak kuat untuk mengahadapinya , Ya Allah bantulah aku dalam meneruskan hidup.
Berilah aku kekuatan dan semangat , berilah aku semangat , untuk terus berjuang , mood dengar lagu perfect two.
Bruno mars-grnade.

Pasrah , "Life is so Hard"..
Hanya Mu sahaja yang memahami perasaan hambaMu ini Ya Allah..

Aku doakan semoga si dia berbahagia selalu.
Hidup mesti diteruskan , Smile sokmo..

Nothing to say. Bored.

17 ramadhan 1432 h.
17 Ogos 2011.
Prince Izudin.
Damsyik , Syria.

No comments:

Post a Comment